To the Moon: 7 sposobów na zarabianie w programie afiliacyjnym Integromat

W Integromat marketing szeptany jest naszym głównym kanałem marketingowym. Bez zwolenników naszej marki nie bylibyśmy nawet blisko miejsca, w którym jesteśmy teraz. Jesteś naszym katalizatorem wzrostu.

Aby odwdzięczyć się za przysługę, kilka lat temu postanowiliśmy uruchomić Program Partnerski Integromat. A teraz chcemy przedstawić zestaw strategii, które są specjalnie dostosowane do promowania naszego programu partnerskiego.

Czytaj dalej, aby dowiedzieć się o najskuteczniejszych sposobach rozpowszechniania informacji o Integromacie i maksymalizacji zysków z prowizji.

7 opłacalnych strategii promowania programu partnerskiego Integromat

1. Napisz na swoim blogu historie o swoich doświadczeniach z automatyzacją

Jeśli masz bloga, pisanie o automatyzacji w celu promowania strony partnerskiej może wydawać się oczywiste. Automatyzacja to rozwijająca się branża, którą można zgarnąć. A to może kusić Cię do wystawienia roszczenia na przestrzeni poprzez listy, posty podsumowujące i posty z instrukcjami. Ale zanim przyłożysz długopis do papieru, zalecamy kopanie trochę głębiej.

Ludzki mózg jest przystosowany do reagowania na historie , zwłaszcza te, które są zakorzenione w rzeczywistości. Dlatego wierzymy, że opowiadanie historii o tym, w jaki sposób automatyzacja przyniosła korzyści Twojej firmie, pomoże Ci uzyskać większą przyczepność niż przestrzeganie standardowego podręcznika tworzenia treści.

Codzienne treści nie dotyczą wyjątkowych, osobistych doświadczeń i mogą być tworzone przez prawie każdego innego twórcę treści w okolicy. Ponadto dzielenie się swoimi doświadczeniami z automatyzacją pomoże Ci zbudować wiarygodność, aby stać się autorytetem w kosmosie.

Źródło obrazu: RadReads

Jeśli chcesz jeszcze bardziej rozszerzyć swój zasięg, możesz również pisać gościnne posty na temat automatyzacji dla marek, które głównie obejmują automatyzację lub procesy. Ponownie zalecamy tworzenie historii o swoich doświadczeniach z automatyzacją, a nie list, wpisów podsumowujących lub wpisów z instrukcjami. Każdy może tworzyć te ostatnie rodzaje treści. Tylko ty możesz napisać to pierwsze.

Porada dla profesjonalistów: Wstawiając link partnerski do postów na blogu lub postów gościnnych, weź pod uwagę tylko wzmiankę o Integromacie, gdy mówisz o narzędziach, których użyłeś do zbudowania automatyzacji. Następnie dodaj hiperłącze do tekstu „Integromat”.

2. Uruchom newsletter o automatyzacji

W przestrzeni automatyzacji dostępnych jest tylko kilka autorytatywnych biuletynów, dzięki czemu bardzo możliwe jest dodanie własnego do listy, jeśli zdecydujesz się go uruchomić.

Zanim jednak to zrobisz, ważne jest, aby wiedzieć, że ludzie oczekują, że e-maile będą znacznie krótsze niż posty na blogu. W rezultacie przyciągniesz więcej subskrybentów, otwarć i kliknięć, jeśli nauczysz swoich czytelników jednej lekcji taktycznej lub pierwszej zasady dotyczącej automatyzacji, zamiast opowiadać długie historie o swoich doświadczeniach z nią.

Wskazówka dla profesjonalistów: wejdź w najbardziej ekologiczne nisze automatyzacji. Nie ma prawie żadnych biuletynów na temat automatyzacji, a większość odpowiednich nisz (w tym automatyzacja marketingu, automatyzacja e-commerce i automatyzacja e-mail marketingu) jest do wzięcia.

3. Staraj się zostać liderem myśli w mediach społecznościowych w zakresie automatyzacji

Podobnie jak biuletyny e-mailowe, media społecznościowe są również miejscem, w którym jest stosunkowo niewielu liderów myśli automatyzacyjnej. Jednak aby zdobyć autorytet w temacie, nie wystarczy publikować wnikliwe porady, opinie i fakty oraz odpowiadać na komentarze do swoich postów.

Jednym z najskuteczniejszych sposobów budowania obserwujących w mediach społecznościowych jest dołączanie do popularnych postów na LinkedIn lub Twitterze dotyczących automatyzacji. Jeśli temat jest kontrowersyjny, jeszcze lepiej. Twoja opinia prawdopodobnie wywoła jeszcze więcej dyskusji i zwiększy ekspozycję na twoje pomysły.

twitter-automatyzacja-po-zrzutu ekranu Źródło obrazu: Twitter

A co z Redditem? Tworzenie subredditów o automatyzacji i umieszczanie linku partnerskiego w swoich postach lub odpowiadanie na posty Reddit za pomocą linku partnerskiego może wydawać się świetnym sposobem na promowanie Integromatu, ale Reddit w rzeczywistości ma ścisłą politykę przeciwko udostępnianiu linków partnerskich na swojej stronie internetowej. Twoje konto może zostać zbanowane.

Wskazówka dla profesjonalistów: Integromat może automatycznie wskazać te wątki na Twitterze i powiadomić Cię o nich. Sprawdź, jak Andrew Davison , założyciel Luhhu , agencji automatyzacji, skonfigurował automatyczne monitorowanie Twittera, aby odpowiadać na pytania dotyczące Airtable, a co za tym idzie, zbudować lojalnych obserwatorów na Twitterze.

4. Twórz filmy na YouTube o możliwościach automatyzacji Integromatu

Na YouTube wielu wpływowych osób biznesowych tworzy samouczki, filmy instruktażowe i szczegółowe informacje na temat pojedynczych produktów.

Na przykład Gareth z GAP Consulting , specjalista Airtable i jeden z naszych partnerów stowarzyszonych, tworzy przydatne filmy, które uczą subskrybentów, jak wykorzystać automatyzację, aby zoptymalizować przepływ pracy i jak najlepiej wykorzystać narzędzie. W opisie każdego filmu wstawia swój link partnerski.

Gareth zgromadził ponad 14,6 tys. subskrybentów i uzyskał ponad 2,6 mln wyświetleń dzięki konsekwentnemu tworzeniu filmów. I właśnie dlatego może przyciągnąć więcej widzów do swoich filmów i uzyskać więcej kliknięć w link partnerski.

youtube-automatyzacja-promocja Źródło obrazu: YouTube

Wskazówka dla profesjonalistów: wskaż swoim subskrybentom link partnerski, wspominając w poniższym opisie, że połączyłeś się z Integromat. Następnie możesz przypomnieć swoim odbiorcom, aby go kliknęli, jeśli są zainteresowani zapoznaniem się z naszym produktem. Dodatkowo, jeśli należysz do programu partnerskiego YouTube , możesz dodawać do swoich filmów karty z linkami i ekrany końcowe , które przekierują widzów do Twojego linku partnerskiego.

5. Poprowadź webinarium o sile automatyzacji

Webinaria są popularne, ponieważ zazwyczaj zawierają wiele pragmatycznych taktyk. Zastanów się nad stworzeniem jednego z najlepszych praktyk, które odkryłeś w zakresie wdrażania automatyzacji w procesach biznesowych.

Porada dla profesjonalistów: Jeśli potrzebujesz kreatywnej inspiracji, obejrzyj webinaria w przestrzeni automatyzacji, takie jak nasze z Monday.com, na temat tego, jak najlepiej korzystać z oprogramowania do zarządzania projektami w połączeniu z Integromat.

6. Weź udział w społecznościach produktowych i Slack

W społecznościach produktowych, takich jak społeczność Airtable i społeczność poniedziałkowa , członkowie często omawiają automatyzacje i integracje, których mogą używać w produkcie. Społeczności Slack, takie jak No Code Founders, badają automatyzację jako całość.

Dzięki pasjonującym członkom i wysokim wskaźnikom zaangażowania, społeczności te są idealne do promowania Integromatu. Jednak społeczności te również bardzo zniechęcają do bezwstydnych wtyczek produktów, zwłaszcza jeśli jesteś jednym z ich partnerów stowarzyszonych.

Porada dla profesjonalistów: Daj innym członkom rzeczywiste przykłady tego, jak automatyzacja przyniosła korzyści Twojej firmie i od niechcenia wspomnij, że korzystałeś z Integromatu. Jest to nie tylko świetny sposób, aby przyczynić się do rozmowy, jednocześnie promując swój link partnerski, ale jest to także świetny sposób na budowanie autorytetu w każdej społeczności. Może to prowadzić do bezpośrednich wiadomości od innych członków, co jest idealnym miejscem do udostępnienia linku partnerskiego, jeśli pojawi się Integromat.

7. Wyświetlaj płatne reklamy

Uruchamianie płatnych reklam w Google lub mediach społecznościowych to łatwy i skuteczny sposób na przyciągnięcie uwagi na swoim linku afiliacyjnym. Ale jest kilka rzeczy, o których naprawdę musisz pamiętać, aby uniknąć usunięcia reklamy:

  • Jeśli jesteś marketerem afiliacyjnym, który nie świadczy żadnych innych usług, możesz wstawić swój link partnerski do swoich reklam, ale nie możesz używać w treści żadnych markowych słów kluczowych (takich jak „Integromat”). Pamiętaj, że licytowanie naszego słowa kluczowego jest zabronione.
  • Jeśli jesteś partnerem Integromatu, konsultantem ds. automatyzacji lub freelancerem świadczącym usługi, zalecamy promowanie dowolnych stron internetowych lub postów na blogu, które zawierają link partnerski zamiast strony partnerskiej. Zwiększy to szanse, że ludzie klikną Twoją reklamę, ponieważ dodajesz im więcej wartości do życia.

Nie podłączaj tylko produktu. Dołącz do rozmowy.

Maksymalizacja zarobków z prowizji wymaga taktu. Dawno minęły czasy, w których można było po prostu podłączyć nasz produkt w jak największej liczbie miejsc i spodziewać się napływu gotówki.

Zamiast tego musisz wnieść wartość do stołu, wiedzieć, gdzie odbywają się najcenniejsze rozmowy o automatyzacji i wnosić w nie swój wkład bez agendy.

A dzięki tym siedmiu strategiom promocji w Twoim arsenale jesteśmy pewni, że Twoje zarobki z prowizji zwiększą się w mgnieniu oka.