Zarządzanie płatnościami właśnie stało się łatwiejsze dzięki Integromat i Revolut

Czy wiesz, że Revolut Business jest na Integromacie?

Powszechnie uznawany za najcenniejszy fintech w Wielkiej Brytanii, Revolut Business jest jednym z najlepszych rozwiązań bankowości internetowej na świecie.

Ponad pół miliona użytkowników polega na Revolut Business w zarządzaniu swoimi finansami – w tym transakcjami, płatnościami, subskrypcjami i raportowaniem.

A dzięki partnerstwu Integromat – Revolut, użytkownicy Revolut Business mogą teraz korzystać z kluczowego komponentu do szybszego i wydajniejszego zarządzania swoimi finansami.

Tak, mówimy o integracjach Revolut Business .

Jak możesz sobie wyobrazić, zarządzanie płatnościami polega na przenoszeniu danych między aplikacjami. Przykłady obejmują zamówienia pochodzące ze sklepów internetowych, komunikację z dostawcami oraz dane przeznaczone do aplikacji księgowych.

Właśnie w tym miejscu do gry wkracza Integromat, ponieważ integracje pomagają usprawnić te procesy na zupełnie nowy poziom wydajności.

Szybszy i lepszy sposób zarządzania płatnościami roboczymi

Na tym początkowym etapie wprowadzamy pięć modułów Integromat dla użytkowników Revolut Business:

  • Obejrzyj wersję roboczą płatności
  • Obejrzyj robocze przelewy płatności
  • Wyświetl listę roboczą płatności
  • Uzyskaj ciąg płatności
  • Utwórz wersję roboczą płatności
  • Usuń wersję roboczą płatności
  • Usuń szkic przelewu płatności

Łącząc swoje konto Revolut Business z Integromat, będziesz mógł zautomatyzować niezliczone przepływy pracy, które obejmują płatności wstępne.

Wynik? Mniej zasobów przeznaczanych na powtarzalne zadania i więcej czasu na skupienie się na podstawach biznesowych.

Do tego dochodzi mała niespodzianka dla użytkowników Integromatu.

Z przyjemnością informujemy, że każdy użytkownik Integromatu może otrzymać dwa miesiące planu Revolut Grow (o wartości 25 GBP/mies.) za darmo. Aby uzyskać dostęp do korzyści, wystarczy zarejestrować się za pomocą tego linku .

Przyjrzyjmy się teraz, co możesz zrobić z Revolut Business i Integromat.

3 sposoby na zautomatyzowanie płatności czekowych Revolut z Integromat

Płatności robocze odgrywają ważną rolę w ekosystemie Revolut Business. Dla zapracowanych właścicieli sklepów liczy się każda minuta, a czas poświęcony na tworzenie i wysyłanie wersji roboczych płatności jest niczym innym jak stratą, dopóki proces nie zostanie zautomatyzowany.

Mając to na uwadze, przedstawiamy trzy praktyczne sposoby wykorzystania naszych nowo wydanych modułów Revolut Business.

1. Zautomatyzowane płatności robocze dla pracowników z danymi z aplikacji do śledzenia czasu

Firmy nierzadko płacą swoim pracownikom za pośrednictwem Revolut. Jest to powszechne zjawisko, gdy zaangażowani są freelancerzy i pracownicy zdalni (a także praktyczny sposób na zrobienie tego).

Jak to bywa z innymi powtarzalnymi zadaniami, przygotowanie wypłat dla pracowników zajmuje więcej czasu niż jest to warte zadania.

Jednak łatwo to zautomatyzować.

Korzystając z poniższego szablonu, Integromat pobierze czas śledzony przez Twoich pracowników w Harvest (możesz go zastąpić inną aplikacją do śledzenia czasu), przechowa wszystkie szczegóły w Arkuszach Google i utworzy wersję roboczą płatności za pomocą Revolut Business.

To sprawi, że płacenie Twoim pracownikom i wykonawcom stanie się łatwym, zwinnym zadaniem.

2. Wysyłaj powiadomienia o nowych projektach płatności

Płatności wstępne często wymagają przeglądu i zatwierdzenia przez jedną lub więcej odpowiednich stron.

Możesz pomyśleć, że wysyłanie wiadomości przez Slack lub e-mail nie jest czasochłonne i masz rację. Wysłanie jednej wiadomości nie zajmuje dużo czasu.

Z drugiej strony wysyłanie setek rocznie to inna historia.

Aby to zautomatyzować, możesz polegać na poniższym szablonie, który bardzo dobrze sprawdza się w obserwowaniu wersji roboczych płatności w Revolut i natychmiastowym powiadamianiu odpowiedniego interesariusza.

Oprócz zaoszczędzenia cennego czasu Twojego zespołu, ten zautomatyzowany scenariusz zapobiega czynnikowi „zapomniałem o tym”.

Wyobraź sobie, że jeden z Twoich dostawców czeka na płatność, ale osoba odpowiedzialna za jej zatwierdzenie nie została powiadomiona. Jak by to wyglądało?

Być może nadszedł czas, aby raz na zawsze zająć się tym Integromat.

Nie jesteś użytkownikiem Slacka? Nie martw się! Zbudowaliśmy również szablony, które automatycznie powiadomią Ciebie i Twój zespół przez Microsoft Teams i e-mailem o utworzeniu wersji roboczej płatności.

3. Automatycznie twórz zadania w aplikacji do zarządzania projektami dla nowych płatności roboczych

Brak organizacji to coś więcej niż zabójca nastroju; to także zabójca produktywności.

Firmy, które mają do czynienia z dużą liczbą przelewów, są od czasu do czasu bardziej narażone na brak jednej.

Takie zdarzenie może wywołać efekt motyla na powiązanych zadaniach, ostatecznie prowadząc do nieodebranych płatności i innych komplikacji.

Można temu jednak zapobiec, stosując prosty przepływ pracy, który tworzy zadanie w narzędziu do zarządzania projektami dla każdej wstępnej płatności, która musi zostać przejrzana i zatwierdzona.

Dlaczego miałbyś pozwolić, aby projekt płatności odbijał się w skrzynkach e-mail, skoro możesz poinstruować Integromat, aby automatycznie utworzył z niego zadanie i przypisał je do odpowiedniego interesariusza?

(prawa) odpowiedź znajduje się w poniższym szablonie.

Bonus: Automatycznie przechowuj każdą płatność roboczą w programie Excel

Prowadzenie danych przy miesięcznych i kwartalnych zamknięciach ma kluczowe znaczenie dla dobrej kondycji firmy. W przypadku płatności roboczych ważne jest, aby wiedzieć, które z nich zostały zatwierdzone i opłacone – ale aby tak się stało, musisz najpierw śledzić, ile z nich zostało utworzonych.

Poniższy szablon pomoże Ci to osiągnąć bez kiwnięcia palcem. W dość prosty sposób będzie przechowywać nowe wersje robocze płatności w skoroszycie programu Excel. Kiedy nadejdzie czas na analizę tych danych, będą one już dostępne, uporządkowane i dostępne.

Ponadto użytkownicy Notion będą zachwyceni, wiedząc, że istnieją podobne szablony, które do wykonania tego zadania opierają się na Notion, a nie na Excelu.

Uwagi końcowe: Czy Twojej firmie brakuje automatyzacji?

Ponieważ aktywność e-commerce nadal rośnie, prawdopodobne jest, że nastąpi obniżenie marż.

Zjawisko to może poważnie wpłynąć na mniejsze firmy, ponieważ większe są wygodniejsze i mają doświadczenie w radzeniu sobie z mniejszymi marżami.

Z kolei rozwiązania automatyzujące powtarzalne, drenujące wartość zadań będą oznaczać różnicę między sukcesem a porażką.

To właściciele firm zadecydują, co najpierw zautomatyzować i kiedy zacząć. Przewagę konkurencyjną rzadko buduje się w ciągu jednego dnia, dlatego zachęcamy do spróbowania zautomatyzowania powtarzających się zadań w swoich przepływach pracy.

Nadszedł czas, aby jak najlepiej wykorzystać Twój biznes, a my jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc. Jeśli nie masz jeszcze konta Integromat, możesz zarejestrować się bezpłatnie tutaj .

Miłej automatyzacji!