Jak przedsiębiorca stworzył epicki produkt w tydzień dzięki Integromatowi

Jednym z powszechnych mitów na temat platform automatyzacji jest to, że nie są one wystarczająco wydajne, aby zbudować w pełni funkcjonalny produkt.

Narracja ma tendencję do ograniczania zdolności tych narzędzi do automatyzacji odrębnych zadań i tworzenia minimalnych opłacalnych produktów (MVP).

Integromat opublikował historię finn.auto . Wykorzystując Integromat do budowy infrastruktury cyfrowej, firma oferująca subskrypcje samochodów odnotowała 17% wzrost wydajności procesów i 75% wzrost oszczędności czasu.

Co najważniejsze, ich strategia się opłaciła. Niecałe dwa lata po uruchomieniu firma zebrała oszałamiające 24,2 miliona dolarów w ramach serii A.

Zanim ktokolwiek krzyknie „ czarny łabędź !”, Jesteśmy tutaj, aby podzielić się kolejną historią sukcesu, która przyniosła niesamowite rezultaty w rekordowym czasie.

W tym studium przypadku pokażemy, jak bystry przedsiębiorca, który miał pomysł i nie tracił czasu, pomógł tysiącom ludzi podczas najgorszej pandemii COVID-19.

Oto historia pakietów Dare to Care .

dare-to-care-in-action-alt

Platforma pomagająca innym

Pakiety Dare to Care zostały uruchomione w 2020 roku, aby rozwiązać dwa kluczowe problemy wywołane nadejściem pandemii:

  • Niedobory środków ochrony indywidualnej (ŚOI)
  • Pomoc dla osób izolujących się od siebie

Aby sprostać tym wyzwaniom, uruchomiono platformę internetową. Dzięki niej ludzie mogli przekazywać środki, kupować „pakiety opieki” lub zgłaszać się do wolontariatu.

Jednocześnie platforma umożliwiła szpitalom i gabinetom lekarskim zażądanie środków ochrony indywidualnej, a także ich przekazanie.

Ponadto platforma zapewnia pełną przejrzystość swoich operacji w czasie rzeczywistym. Każdy może zobaczyć:

  • Ile paczek i przedmiotów zostało dostarczonych
  • Miejsce i czas dostaw
  • Kwota przekazanych pieniędzy

Oprócz czynnika rozliczalności decyzja o publicznym przedstawieniu tych danych ma zasadnicze znaczenie dla poinformowania wszystkich o faktycznym wpływie ich działań.

dare-to-care-ppe-traceability

Wyniki tej inicjatywy są dość zachęcające.

Jak dotąd pakiety Dare to Care obsłużyły ponad 500 000 osób w okresie największej liczby blokad COVID w Wielkiej Brytanii.

W ciągu pierwszych kilku miesięcy pandemii wysłali około 30 000 artykułów PPE i około 20 000 posiłków do personelu medycznego i izolowanych osób.

Co być może najważniejsze, zgromadził także tysiące darczyńców i firm dla większego dobra.

Przyjrzyjmy się teraz bliżej, jak to zostało osiągnięte.

Oto i popatrz

Pakiety Dare to Care to pomysł Jona Lo , przedsiębiorcy z dużym doświadczeniem w budowaniu i skalowaniu biznesów online.

W miarę rozwoju pandemii Lo – który jest również deweloperem – zrozumiał, że blokady COVID wywierają dodatkową presję na dwa kluczowe sektory:

  • Osoby samodzielnie izolujące się
  • Personel medyczny

Pomysł stworzenia platformy, na której ludzie mogliby przekazywać i kupować „pakiety opieki”, wyglądał wystarczająco obiecująco. Jednak biorąc pod uwagę okoliczności, czas wprowadzenia produktu na rynek musiał być błyskawiczny.

Po rozważeniu dostępnych opcji Lo zdecydował się zasilić każdy aspekt działalności dzięki Integromatowi.

„Żadne inne narzędzie na rynku – kodowanie lub brak kodu – nie łączyło wymaganej mocy, elastyczności i łatwości wprowadzania zmian, które zapewniał Integromat. Sam mam pełne doświadczenie w programowaniu i nadal korzystam z Integromat ”.

Jon Lo – założyciel, Dare to Care Packages

Ogólnie rzecz biorąc, istnieją trzy powody, dla których Integromat był lepszym wyborem w porównaniu z jakimkolwiek innym narzędziem na rynku:

Po pierwsze, Integromat pozwala na tworzenie złożonych łańcuchów logicznych, z czym żaden z jego konkurentów nie może się równać. Miało to kluczowe znaczenie, ponieważ celem była nie tylko automatyzacja przyziemnych rzeczy, ale zasilanie całej platformy.

Po drugie, łatwo jest wprowadzać zmiany w zautomatyzowanych scenariuszach Integromat. Dynamika pandemii zmusiła Lo do zaprojektowania (i przeprojektowania) rozwiązań od podstaw w godzinowych ramach czasowych. Integromat po raz kolejny pokazał swoją siłę.

Wreszcie czas na wprowadzenie na rynek. Budując kluczową infrastrukturę cyfrową z Integromatem, Lo był w stanie przejść od pomysłu do uruchomienia w ciągu tygodnia . To „tryb boga”, całkiem dosłownie.

Przyjrzyjmy się teraz, jak Pan Lo wykorzystał Integromat w pakietach Dare to Care.

Odważ się na automatyzację

Integromat został zastosowany w trzech głównych obszarach:

  1. Produkt i operacje
  2. Wzrost
  3. Gromadzenie danych

Lo polegał na Integromat do automatyzacji dziesiątek procesów, ale ze względu na prostotę zatrzymamy się tylko na tych najbardziej interesujących.

1. Automatyczne planowanie tras, powiadomienia i udostępnianie danych o zamówieniach

Oprócz zbierania funduszy i sprzedaży „pakietów opieki”, Dare to Care Packages zajmuje się również dostawą.

Dostarczenie tysięcy paczek jest nie lada wyzwaniem dla małej organizacji, a automatyzacja ułatwiła cały proces.

Używając modułu HTTP Integromat do wykonywania wywołań API do aplikacji dostarczającej ostatnią milę Optimoroute , Lo była w stanie zautomatyzować planowanie tras. Pozwoliło to pakietom Dare to Care na:

  • Koordynuj codziennie dziesiątki kierowców
  • Dostarczaj na terenie całego kraju
  • Wysyłaj setki przedmiotów jednocześnie, kilka razy w tygodniu

Dare-to-care-pakiety-darowizn

Ponadto Lo zwrócił się do Mailgun i Twilio, aby wysyłać automatyczne powiadomienia e-mail i SMS dotyczące dostaw.

Podsumowując, wykorzystał Integromat do automatyzacji zamówień, które wymagały zaangażowania zewnętrznego dostawcy.

Za każdym razem, gdy składano zamówienie na dostawcę zewnętrznego, Integromat automatycznie kopiował zamówienie w systemie e-commerce dostawcy.

Dostawca samodzielnie przygotowałby i wysłał zamówienie, unikając niepotrzebnych wąskich gardeł i centralizacji.

2. Przyspieszenie rozwoju i wpływu dzięki automatycznym reklamom i treściom

Integromat został również zastosowany do programowego sterowania Google Ads oraz do automatycznego tworzenia treści za pośrednictwem BannerBear .

To wzmocniło rozgłos firmy i pomogło jej zebrać 100 000 funtów w ciągu pierwszych kilku miesięcy.

Inicjatywa zyskała poparcie setek darczyńców, firm venture capital, instytucji finansowych i akademickich.

3. Automatyczne gromadzenie danych w celu zwiększenia produktywności i przejrzystości

Pakiety „Dare to Care” publicznie wyświetla swoje dane dotyczące wpływu na swojej stronie internetowej.

Jednak wiele danych, z którymi mieli do czynienia, miało charakter poufny. Integromat pomógł filtrować te dane i wyświetlać je w czasie rzeczywistym, skutecznie umożliwiając zautomatyzowaną warstwę prywatności.

Ponadto Lo wykorzystał Integromat do tworzenia integracji dla Clearbit i Monkeylearn, co pozwoliło zespołowi odpowiednio zakwalifikować potencjalnych klientów i sklasyfikować zgłoszenia do pomocy technicznej.

Wyniki, które mają znaczenie

Oprócz pomocy tysiącom ludzi i lekarzy podczas pandemii, Jon Lo osiągnął dwa ważne kamienie milowe dzięki pakietom Dare to Care.

Po pierwsze, pokazał, że zasilanie firmy za pomocą Integromat jest nie tylko możliwe, ale także opłacalnym sposobem wdrażania i skalowania.

„Integromat był super niezawodny. W kryzysie takim jak COVID, w którym życie było zagrożone, Integromat nigdy nas nie zawiódł ”- powiedział.

Ostatni kamień milowy jest krzepiący: za wszystkie te wysiłki Lo została wyróżniona nagrodą Forbes 30 poniżej 30 lat.

Jakby wprowadzenie produktu na rynek w „normalnych” warunkach nie było wystarczająco trudne, Lo zrobiła to w kilka dni, oferując po drodze pierwszorzędną prezentację strategicznego myślenia i rozwoju produktu.

Miejmy nadzieję, że ta historia posłuży jako delikatne przypomnienie, że ograniczenia są często narzucane samodzielnie.

Twórzmy dalej niesamowite produkty i życzymy przyjemnej automatyzacji!